niedziela, 14 kwietnia 2013

Od Raito

Safira się obraziła. Chciałem jej jakoś to wynagrodzić.. Poszedłem za nią żeby ją przeprosić.
-Przepraszam Safiro nie chce być dla ciebie ciężarem.. a czuje że tylko cie zasmucam- powiedziałem ze smutkiem.
-Mnie raczej zastanawia czemu wy razem nie jesteście. Idealnie do siebie pasujecie- powiedział ze  śmiechem Wirru.
-Co?!- Safira bardzo się zdziwiła.
-Jak będziesz patrzeć tylko na przeszłość ominiesz coś czego możesz później pożałować- powiedział Wirru.
-Co?! Czemu mówisz mi coś tak podobnego do wiadomości od Raimunda- powiedziała ze smutkiem.- Ja nie chce o nim zapominać. Był dla mnie kimś wyjątkowym.
-Rozumiem to Safiro ale obracając się do przeszłości przegapisz przyszłość- powiedziałem głaskając jej głowe. Ona wzięła i mnie pocałowała.. Oniemiałem.. Bardzo ją kocham ……

Safira?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz