niedziela, 14 kwietnia 2013

Od Selene


Razem siedzieliśmy na plaży wpatrując się w zachód słońca. Wspaniale spędziliśmy czas.
- Sean ?!
- Co ?!
- Ja rodzę !
- Nie no spoko ja mam wprawę - zaśmiał się.
Urodziłam pierwszego szczeniaka - to była dziewczynka. Później jeszcze kolejna.
- Ile ich jeszcze - zapytałam
- Jeszcze jeden facet.
- Koniec ?
- Nie , jeszcze jeden.
- Żeby był ostatni - zaśmiałam się pod nosem.
Szczeniaczki były śliczniutkie. Takie malutkie kuleczki.
- Wybierz imiona dla dziewczynek - powiedziałam
- To będzie Lucy - powiedział wskazując na szaro-złoto samiczkę

Imię: Lucy
Wiek: Kilka godzin
Krótki opis: Rodzice - Sean i Selene

- A ta to będzie Erza [ czytaj tak jak w słowie Tarzan :D ] - powiedział wskazując łapą na niebieską sunię

Imię: Erza ( imię po Mamie Jumper'a, siostrze Seana :p )
Wiek: Kilka godzin
Krótki opis: Rodzice - Sean i Selene

- Dobra teraz moja kolej, ten mniejszy to będzie Claus ,a większy Balto

Imię: Claus
Wiek: Kilka godzin
Krótki Opis: Rodzice - Selene i Sean

Imię: Balto
Wiek: Kilka godzin
Krótki opis: Rodzice - Selene i Sean

Razem ze szczeniakami poszliśmy do domu gdzie urządziliśmy dla nich pokoje. Położyliśmy je spać. Gdy po około godzinie mała Lucy przyszła ze swoim szmacianym pluszaczkiem
- Mamo, nie mogę zasnąć - powiedziała cichutko.
- Jeśli chcesz możesz spać z nami - powiedziałam z uśmiechem - weź tylko swój kocyk
- Mamo, Tato ! - ja też chcę z wami spać powiedział oburzony Balto
- Ej !!! Ja też - powiedział Claus
- To nie sprawiedliwe ! Dlaczego oni śpią ,a ja nie ?! - krzyknęła Erza
- No już dobrze, dzisiaj wszyscy z nami śpicie - powiedział Sean i przytulił je do siebie, gdy do domu wszedł Jumper który nie próbował się uśmiechnąć. Szczeniaki wypytywały nieustannie , kto to jest.

< Sean ? Jumper ? :D >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz