sobota, 13 kwietnia 2013

Od Safiry

-No dobrze wierze ci na słowo- odpowiedziałm i razem wróciliśmy do Wirru.
-Jesteście razem??-spytał Wirru 
-no e...no niezbyt...-odpowiedziałam 
-A czemu nie??-spytał mnie Raito 
-Znów chcesz w papę??-spytałam 
-dobra siedzę cicho...-powiedział Raito a Wirru płakał ze śmiechu... 
-ale...wy jesteście śmieszni...-mówił śmiejąc się 
-następny co chce w gębe dostać...-westchnełam 
-a pamiętasz jak mnie dziabałaś i wyzywałaś jak cię ratowałem z płonącego lasu??-spytał Wirru poważnie 
-tsia...pamietam...-powiedziałam i podeszłam do Raito 
-A tobie co się z nów stało??-powiedziałam 
-wydaje mi się że ty się kochasz w tym całym Wirru-powiedział złośliwie 
-wydaje ci się powiedziałam po czym poszłam nadąsana na Raito...przypomniał mi Folkego... 

Raito dajesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz