środa, 10 kwietnia 2013

Od Raimunda

Postanowiłem napisać list do Safiry. Wiem że jej więcej nie spotkam co sprawia mi wielki ból ale niestety trzeba żyć dalej.
DO SAFIRY
Sutno mi bez ciebie kochana Safiro ale nie mogę pozwolić żeby kierowały mną moje zachcianki. Wiem że jesteś wstanie prowadzić szczęśliwe życie nawet beze mnie u boku. To jest pewne wszyscy którzy zemną byli blisko bardzo na tym cierpieli dla tego proszę zapomnij o mnie i żyj tym co niesie przyszłość. Na pewno spotkasz wilka który pokocha cię tak mocno jak ja nie mogłem. Nie pozwól żeby przeszłość zasłoniła ci kogoś kto cie kocha choć chyba jeszcze nie jest do końca tego świadomy.
PROSZĘ Safiro uważaj bardzo na Seana on coś knuje. Jeszcze nie wiem co ale możesz być na rażona na śmierć więc uważaj na siebie . Dopilnuj także żeby dostał kare za zgwałcenie Keshin oraz znajdź tego kto tak bardzo skrzywdził ciebie. 
Zapomnij o mnie 
Raimundo

Natychmiast go wysłałem w taki sposób że od razu trafił w łapy Safiry. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz