poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Od Youriko

Biegnąc przez las zobaczyłam małego szczeniaczka bawiącego się wesoło na jeziorem. Podbiegłam do niego
-Cześć,jestem Youriko a ty?-zapytałam z uśmiechem
-Ja jestem Jumper-przedstawił się grzecznie
-Gdzie są twoi rodzice?-zapytałam siadając obok niego
-Nie mam rodziców - powiedział i rozpłakał się
-Nie płacz,proszę. Chodźmy do mnie,zaopiekuję się tobą.Jeśli tylko chcesz-powiedziałam i przytuliłam go
-N-naprawdę? Oczywiście że chce-powiedział z radością w głosie
-Więc chodźmy. Pokażę ci gdzie będziesz spał-powiedziałam i zaprowadziłam go do mojej jaskini.
-Ale tu fajnie-powiedział przejęty
-Dobrze, ja teraz pójdę porozmawiam z Alfą a ty zjedz i się pobaw,ok?-zapytałam
-Dobrze-odpowiedział i zaczął się bawić. Pobiegłam do jaskini Selene
-Witaj Selene-przywitałam się
-Witaj Youriko. Co cię do mnie sprowadza?-zapytała
-Bo ja chciałabym się zapytać czy mogłabym zaadoptować Jumper`a-powiedziałam

<Selene?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz