poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Od Darci



Gdy dołączyłam do stada czułam się dziwnie,jako jedyna przypominałam anioła a jakaś niebieska wilczyca patrzyła na mnie z wyżutem,podeszłam do niej 
-hej jestem Draci a ty??-spytałam 
-Ja jestem Safira ale poco ci to??-spytała wrednie 
-co ja ci zrobiłam??-spytałam 
-ech...nic tylko mój ukochany był w pół aniołem i teraz odszedł i jest mi ciężko a jedyneco mi zostało ze szczęścia to Filia i Rick-powiedziała smutnie
-a rozumiem cię...jak będziesz chciała to będe mogła się z nim kontaktować-powiedziałam by ją rozweselić 
-Serio??Mogła byś??-powiedziała z nadzieją w oczach.Nagle z krzaków wyszedł jakiś wilk 
-Hej siora i jak tam??-spytał wilk 
-Kim ty jesteś??-spytałam i przejżałam go zwrokiem 
-Ja jestem Rapid,brat Safiry-powiedział z błyskiem w oczach 

Rapid,Safi dokończycie???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz