piątek, 5 kwietnia 2013

Od Sean'a

- Nie wiem najlepiej dziś przed wojną.. - powiedziałem sfrustrowany..
- To już dziś ta wojna ? - spytała zawiedziona.
- Niestety tak.. - odpowiedziałem.- Biorę Jumpera nad jezioro.
- Dobra ja załatwię wszystko.. - powiedziała i uśmiechnęła się.
- Jumper idziemy ! - powiedziałem i wyszliśmy. Szliśmy około 15 min w ciszy. Potem weszliśmy do lodowatej wody . Pływaliśmy w ciszy kolejne 30 min..
- Sean co się dzieje ? - nie wytrzymał i spytał Jumper.
- Nic szczególnego.. nie masz się czym przejmować.. - powiedziałem i zanurkowałem. Chciałem wykorzystać cały wolny czas jaki został.. nie wiadomo jak się potoczy wojna..
- Ale nic ci nie będzie ?  -spytał wystraszony.
- Jestem twoim ostatnim krewnym (poza Natsu) nie masz się czego bać. - powiedziałem z uśmiechem. Nie wiedziałem czy jeszcze kiedyś będę mógł z nim pogadać.. Trochę się bałem.. o Selene o Jumpera. Nigdy się nie bałem.. byłem silnym wilkiem..
- Chodź wracamy. Selene się martwi.. - powiedziałem i wyszedłem z wody otrzepując się.
- Dobrze. - odpowiedział. Poszliśmy. W domu Selene siedziała zapłakana.
- Myślałam że coś wam się stało... - wyjękała przez łzy..

Selene ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz