poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Od Sean'a

- Sory ale teraz ja nie jestem niczego pewien... nie uwierzyłaś mi i ciągle spotykasz się z Rai'em.. - powiedziałem odepchnąłem ją i wyszedłem. Strasznie mnie to bolało.. ale to była część planu.. Poszedłem nad jezioro. Pływałem do zachodu słońca.
- Zaczyna się robić ciemno.. - pomyślałem i ruszyłem w stronę domu. Po drodze upolowałem jelenia i wrzuciłem na plecy. Gdy doszedłem zamieniłem jelenia w kawałki mięsa i włożyłem do chłodni. Włączyłem telewizor i zacząłem oglądać "wilkową policję w lesie" (xD). Gdy ktoś zapukał do drzwi. Myślałem że się przesłyszałem więc poszedłem do łazienki. Pukanie nie ustało więc poszedłem sprawdzić.
- Ro..dzę.. - wyszeptała Keshin leżąc na progu.
- CO !?  - wykrzyczałem zdezorientowany. Jestem facetem nie umiem odbierać porodów..

Keshin ? ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz