piątek, 5 kwietnia 2013

Od Keshin


- Najpierw zamień go w wilka
Sean zamienił go w wilka a zdenerwowany Nasti poszedł do lasu
- Nie mamy o czym rozmwiac- Burknełam pod nosem
- Owszem mamy. Skad wzieły się te szczeniaki?! 4?!
- Gdybyś choć troche pomyslał o mnie to może by ich nie było. Gdy łaskawie przeteloportowałeś mnie do jaskini i chodziłeś zapewne sobie gdzieś przyszła do mnei Safira i zapytał czy nie zaopiekuje sie 4 szczeniakami które znalazła. Będąc zmeczona zgodziłam sie! No ale jak widze ty też masz zajęcie w koncu partnerka... I Jumper... Spoko. Poradze sobie z 6 szczeniakami. Nie mamy o czym gadać. Unikajmy się - Powiedziałam
- O co ci chodzi?! Przecież ci pomoge!- Krzyknął zdezoriętowany
- Ale ja nie chce zebyś mi pomagał. Poradze sobie sama. A te szczeniaki które mam głównie przez twoje potrzeby nie będe ich wymieniac... To je sama wychowam.
- Byłem zły, Nie chciałem żeby to tak wyszło?! Przepraszam!
- Przyjmuje. Ale to nic nie zmieni. Dalej mam 6 szczeniaków na głowie. Musze iść bo są same w jaskini- Powiedziałam i zmierząłam w strone swojej jaskini gdy nagle krzyknął
- Keshin! Poczekaj!
(Sean?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz