poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Od Raito

Byłem tu nowy. Na początku sądziłem że są to nie zamieszkane tereny. No cóż może będzie ciekawie. Wszedłem do pierwszej lepszej jaskini. Okazało się że trafiłem do jaskini w której ktoś była w niej wilczyca, bardzo ładna siedziała i płakała. Wszedłem głębiej ona się odwróciła i zawarczała.
-Kim jesteś?- zapytała złym głosem.
-Nazywam się Rai..- powiedziałem ale ona nie dała mi dokończyć.
-Rai!- zawołała
-Nie Rai tylko Raito. Musiałaś mnie z kimś pomylić. A ty jak się nazywasz?-powiedziałem.
-Jestem Safira. Przepraszam za nazwanie cię imieniem mojego zmarłego narzeczonego.- powiedziała smutnym głosem.
-Chciałbym dołączyć do watahy.- powiedziałem. Safira przyjęła mnie z otwartymi ramionami do watahy zaraz po tym powiadomiła drugą alfę Selene o nowym członku.
-Twój narzeczony musiał być bardzo z tobą szczęśliwy.

Safira dokończ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz