środa, 3 kwietnia 2013

Od Sean'a

Nie wiem czemu poszedłem do Selene.. a no tak jest powód.. Wziąłem się na odwagę i opowiedziałem jej wszystko z magiem z Keshin i o Safirze.
- Ale co do Safiry to nie ja ! - powiedziałem stanowczo. - Podczas tego wydarzenia byłem nad jeziorem i gadałem z Rai'em więc nie mogłem być w dwóch miejscach na raz..
- Wierze ci..
- Tak się ciesze. - powiedziałem i pocałowałem ją. - Ślub jutro ? za 3 dni wojna.. - powiedziałem załamany.
- Może być byle szybko ! - powiedziała ucieszona.
- Rai choruje.. może nawet odejść od nas.. - powiedziałem załamany.
- Wiem. - odpowiedziała i zaczęła patrzeć w podłogę. Nastała cisza...
- Idę po coś do jedzenia. - powiedziałem i wyszedłem. Selene wybaczyła ślub jutro wszystko idzie zgodnie z planem.. pomyślałem ucieszony. Tak się zamyśliłem że wszedłem na Keshin.
- O hej. - powiedziałem i pogłaskałem po głowach dzieciaki.

Keshin ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz