sobota, 6 kwietnia 2013

Od Sean'a

Dokończenie opka Selene
Poszedłem do Rai'a. Byłem trochę zły jak dowiedziałem się że Safira od teraz w połowie też jest Alfą.. no trudno. Plan trzeba realizować dalej..
- Rai chodź księdzu nasz.. - powiedziałem wchodząc do jego domu.
- Po co ? - spytał leżąc.
- Ślub odprawić... dobrze się czujesz ? - spytałem niepewnie. Dobrze wiedziałem że on się źle czuje ale wolałem zapytać.
- Nie mogę chodzić.. a teraz wojna.. co ja mam zrobić ? - spytał błagalnie.
- To przyprowadzę tu Selene.. co do wojny możesz polegać na mnie ochronię wszystkich ! - powiedziałem dumnie.
- Dobra idź po nią a rozmowę dokończymy później. - odpowiedział i zaczął kaszlać. Poleciałem po Selene i Jumpera. Przyprowadzenie ich zajęło jakieś pół godziny...
- Jesteśmy. - powiedziałem.
- To dobrze. - odpowiedział Rai coraz mocniej kaszlając. Po odprawieniu ślubu zemdlał.
- Selene zostań z nim i Jumperem. - powiedziałem i ruszyłem na wojnę.
Dokończenie opka Keshin
Zobaczyłem że Keshin upada.. Przeraziłem się. Zamieniłem się w słonia i rozwalałem wszystko co stanęło mi na drodze do Keshin. Gdy byłem koło niej zamieniłem się w Litrysa (połączenie lwa i tygrysa).
To zwierzę ma płomienie słońca które mają właściwości lecznicze. Stanąłem przed nią i ryknąłem. Była może trochę otumaniona ale przynajmniej nic jej nie groziło. Przecież obiecałem Rai'owi że się wszystkim zajmę a ja dotrzymuję obietnic. Nagle podbiegł Nasti.
- Won od siostry ! - krzyknął i odepchnął mnie.
Nasti ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz