poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Od Sean'a

- Bo wiesz Selene mi nie wierzy.. Myślałem że mi uwierzy bez niczego ale uwierzyła Rai'owi. Strasznie mnie to boli..
- To nie fajnie.. - odpowiedziała.
- A ty się dobrze czujesz ? wszystko okej ?
- Tak ale czasem pobolewa...
- Nie wiesz czy w okolicy jest jakaś góra lub pusta jaskinia ? - spytałem.
- Jest góra. Niedaleko stąd. Zaprowadzę cię chodź. - powiedziała i poszliśmy. Czułem się nieswojo no bo najpierw jestem podejrzany a ona mi pomaga...
- To tu ? - spytałem gdy się zatrzymaliśmy.
- Tak odpowiedziała. Ale to tylko góra co chcesz zrobić? - spytała z zdziwieniem.
- Zobaczysz. - odpowiedziałem i przyłożyłem łapy do góry. Nagle pojawiły się drzwi. Weszliśmy. Była tak jaskinia z 6 pokojami i 2 łazienkami, kuchnią i salonem.
- Łał !
- Widzisz to jest moc tworzenia i zmiany. Mogę zamienić zwykły kamień w co zechcę.
- Niesamowite ! - krzyknęła. A ja wziąłem kamień i zamieniłem w kwiatek. Dałem go jej. Zobaczyłem w drzwiach Selene i Raimunda.

Sel Rai ? które dokańcza ? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz