wtorek, 2 kwietnia 2013

Od Sean'a

- Ale to tak jak bym się do wszystkiego przyznał !
- No proszę cię ! - powiedziała błagalnym tonem.
- yhh..
- Zgadzasz się !?
- Mam inne wyjście ? - spytałem lekko zły.
- Dziękuję! - krzyknęła i przybiegły wystraszone dzieciaki.
- A wy czemu nie śpicie ? - spytałem łaskocząc oba.
- Mamo jak mamy na imię ? - spytał jeden.
- Iluweite i Reventus . -odpowiedziała.
- No to chłopcy do spania ! - powiedziałem i udałem że je gonię.
- Ale my się zbieramy. - powiedziała i wsadziła chłopaków na plecy.
- Macie być grzeczni ! - powiedziałem a oni przytaknęli. Jak poszli zrobiło mi się strasznie cicho i spokojnie.. tak dziwnie.. poszedłem popływać i spotkałem Rai'a.
- Wiesz Keshin urodziła.. - powiedziałem.
- Tak szybko ? - spytał zdziwiony.
- No odbierałem poród.. - powiedziałem zrezygnowany.
- Co ?! ty ?! hahahah ! - zaczął się śmiać i miałem ochotę mu przywalić.

Rai  ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz