wtorek, 2 kwietnia 2013

Od Sean'a

Kiedy przechadzałem się po terenach zauważyłem Safirę i jej brata. Chciałem się przywitać ale usłyszałem że rozmawiali o mnie. Stałem się niewidzialny i szedłem za nimi. Przeraziłem się jak usłyszałem o kolejnym gwałcie. Znów podejrzenia poszły by na mnie. A że to Safira to Rai miał by do mnie problemy ale z nim dam sobie radę. Ale z wszystkimi było by już ciężko.. To nie ja do jasnej ciasnej ! ktoś chce mnie wrobić.. tylko kto ? Poszedłem do Keshin. 
- Cześć. Mam sprawę potrzebuję Reventusa na chwilę.
- Do czego ci on ? - spytała zdziwiona.
- Żeby rozwiać wątpliwości.
- No dobra. - powiedziała i zawołała go.
- Idziemy na spacer ok ? - spytałem a on wskoczył mi na plecy. Poszliśmy do medyka a tam wykonaliśmy testy ojcostwa. Test wyszedł pozytywny. Przeraziłem się. Wykonaliśmy go jeszcze kilkukrotnie i zawsze pozytywny. Wróciłem do Keshin.
- Jestem ich ojcem. - powiedziałem przerażony.

Keshin ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz