czwartek, 4 kwietnia 2013

Od Selene


( Sean - I don't know :D )
- Co to za szczeniak ?- zapytałam go
- Ten ? - zapytał i wskazał na Jumper'a
- Tak ten ...odpowiedziałam
- To jest Jumper
- Twój kolejny syn ?- zapytałam ironicznie
- Nie ,mój siostrzeniec.
- Czyli ?
- Mojej siostry syn.
- Słodki on -zaśmiałam się,a szczeniak przeraził się
- Kii...mmm onaaa jest ?- zapytał roztrzęsiony
- Nie bój się - odpowiedział mu Sean - pozwolisz mu zostać u nas ?
- Czemu nie-odpowiedziałam bez przejęcia - masz może ochotę na kakao ?- zapytałam Jumper'a
- A co to ?- zapytał ,a ja z Sean zaśmialiśmy się pod nosem.
- To jest takie coś jak woda tylko ,że brązowe i słodkie - odpowiedziałam mu z uśmiechem.
- Czyli mnie nie zje ?- zapytał ze strachem
- No jasne ,że nie głuptasie - zaśmiałam się głośno - to jak chcesz ?
- Mogę spróbować - powiedział cicho,a ja poszłam do kuchni zostawiając ich samych.
< Sean? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz